נתפס שב"ח פלסטיני שגנב רכב ונהג בפראות ללא רישיון

בנצי לייזרוביץ No Comments on נתפס שב"ח פלסטיני שגנב רכב ונהג בפראות ללא רישיון

גנב הרכב נמלט הלילה מהשוטרים על כביש 1 עד שנעצר. בדיקתו העלתה כי מדובר בפלסטיני שוהה בלתי חוקי שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו והוא הועבר לחקירה. הרכב שנגנב מרמת גן הושב לבעליו

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הלילה התקבל דיווח במשטרה על רכב שלא נענה לקריאות מאבטחים בשדה התעופה לעצור והחל בנסיעה על כביש 1 לכיוון ירושלים. שוטרי מחוז ירושלים ואגף התנועה החלו בפעולות לאיתורו ובשלב מסוים הבחינו ברכב סמוך למחלף הראל והחלו לנסוע בעקבותיו.

לאחר כריזת השוטרים לנהג הרכב לעצור, הגביר נהג הרכב את מהירות נסיעתו וסטה מנתיב הנסיעה במטרה למנוע מניידות המשטרה לחסום את דרכו, עד שהצליחו השוטרים לגרום לעצירתו. החשוד ניסה להמשיך להימלט בנסיעה לאחור ללא הצלחה ופגע בניידת שנעצרה מאחוריו ובכך גרם לה נזק קל. השוטרים הנחושים ביצעו את מעצרו של החשוד שנהג ברכב החשוד כגנוב.

החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת הראל של מחוז ירושלים. בדיקתו העלתה כי מדובר בפלסטיני בן 17, שוהה בלתי חוקי תושב ענאתא מצפון לירושלים, אשר כלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו. כמו כן התברר כי מדובר ברכב שנגנב הלילה מהעיר רמת גן ובעליו הגיע אל תחנת המשטרה וקיבל חזרה לידיו את הרכב שנגנב.

משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת בטחונו ורכושו של הציבור, ותמשיך בביצוע פעילות נחושה לסיכול עבירות הרכוש ואיתורם של עברייני רכוש במטרה להביאם לדין.



0 תגובות